ضمانت سلامت

تمامی سفارشات قبل از ارسال از نظر سلامت ظاهری و کارکرد تست و بازدید می‌شوند مگر محصولاتی که پلمپ باشند و یا امکان تست آنها نباشد.

شرایط ضمانت هر محصول در قسمت ضمانت سلامت در صفحه همان محصول توضیح داده شده است.

1- شکستگی یا ایراد ظاهری 

در صورتی که محصول دریافتی از نظر ظاهری مشکلی داشته باشد خریدار باید حداکثر تا 24 ساعت مشکل مربوطه را در قسمت درخواست خدمات پس از فروش  ثبت نماید و از استفاده محصول مورد نظر خودداری نماید. پس از ثبت درخواست با شما تماس گرفته می‌شود.

برای استفاده از ضمانت ظاهری باید محصول با تمام متعلقات و بسته بندی به آیسا مارکت باز گردانده شود.

در صورتی که مشکل ظاهری بدون باز کردن بسته بندی محصول قابل رویت باشد از باز کردن آن خودداری نمایید.

در صورتی که مشکل ظاهری کالا تایید شود هزینه های حمل و نقل تماما به عهده آیسا مارکت می‌باشد.

در صورتی که مشکل ظاهری تایید نشود هزینه های حمل و نقل تماما به عهده مشتری می‌باشد.

ایرادات ظاهری که در اثر حمل و نقل به وجود آمده اند از طرف پست پیگیری می‌شود.

 

2- عدم سلامت کالا از نظر کارکرد ( برای محصولاتی که دارای ضمانت می‌باشند و قبل از ارسال تست نمی‌شوند )

خریداران تا 48 ساعت مهلت تست محصول را دارند و در صورت هر گونه مشکل از نظر کارکرد قبل از اتمام مهلت تست آنرا در قسمت درخواست خدمات پس از فروش  ثبت نماید و از استفاده محصول مورد نظر خودداری نماید. پس از ثبت درخواست با شما تماس گرفته می‌شود.

بعضا محصولاتی به دلیل شرایط خاص استفاده شامل ضمانت نمی‌شود توضیحات مربوط به هر کالا در مورد خدمات پس از قروش در قسمت ضمانت سلامت توضیح داده می‌شود.

استفاده نادرست از محصول موجب ابطال ضمانت می‌شود برای مثال لامپ‌های زنون بدلیل حساس بودن به گرمای بدن شامل ضمانت نمی‌شوند اما ترانس آنها مشمول خدمات ضمانت می‌شود. (از تماس دست با لامپ های زنون خودداری نمایید)

نگهداری از جعبه و متعلقات محصول تا پایان زمان تست الزامی است.

آیسا مارکت متعهد می‌شود اگر محصولی که بدست مشتری رسید مشکلی داشته باشد که توسط مشتری پیش نیامده باشد آن کالا را تعویض کند یا وجه آن را عودت دهد.

هزینه حمل نقل محصولات مرجوعی تایید شده به عهده آیسا مارکت و محصولات تایید نشده به عهده مشتری می‌باشد.